Comunicarea eficienta client - furnizor de servicii nuptiale



Iata un ghid modern atat pentru clienti cat si pentru furnizorii de servicii nuptiale pentru o comunicare eficienta in timpul planificarii nuntii.

Comunicarea eficienta client - furnizor de servicii nuptialeIata un ghid modern atat pentru clienti cat si pentru furnizorii de servicii nuptiale pentru o comunicare eficienta in timpul planificarii nuntii.

Comunicarea prin email

Interpretarea poate dauna comunicarii moderne atunci cand nu poti vedea si limbajul corpului. Daca scrii un mail nu ar trebuie sa bati campii, dar nici sa fii nepoliticos. Un limbaj cat mai clar este de dorit atunci cand comunici prin email.

Clarificarea

Industria nuntilor are si ea jargonul ei, mai ales ca oamenii din domeniul fac asta zilnic. Daca tu, ca majoritatea personelor nu te ocupi cu asta pune intrebari. Cateodata furnizorii iau de bun faptul ca mireasa stie cum arata floarea ranunculus sau care sunt denumirile ornamentelor rochiei de mireasa. Cere clarificari mai ales daca ai nelamuriri sau ai o vaga impresie despre subiect. Daca vei da din cap a da, vei induce in eroare furnizorii care vor zice ca tu esti de acord si ca intelegi, cand de fapt tu esti confuza.

Reformuleaza intrebarea

Se poate intampla ca tu sa pui o intrebare de doua ori, sa nu-ti convina raspunsul si furnizorul sa ofere acelasi raspuns de fiecare data. Atunci trebuie sa schimbi modul cum pui intrebarea, de exemplu Ce alte optiuni am pentru acest serviciu?

Prima impresie conteaza dar poate fi falsa

Cand cunoasteam pe cineva pentru prima oara ne facem o prima impresie. Cand se intalneste cu un client, furnizorul se uita la inelul de logodna, la coafura, la haine, la modul cum interactioneaza cu partenerul, pentru a-si face o idee cu cine are de-a face. Totusi de multe ori aceste lucruri pot fi inselatoare. Doar pentru ca un cuplu pare ca are avea bani asta nu inseamna chiar ca are. La fel un fotograf cunoscut si cu un portofoliu impresionant poate ca nu este o persoana prea agreabila.

Arta de a purta o conversatie si de a crea o legatura este cel mai puternic instrument pe care il au atat clientii cat si furnizorii. Atunci cand clientilor nu le e frica sa aduca aminte grijile si problemele furnizorilor, si la fel procedeaza si furnizorii, atunci toate lumea are de castigat,

 
Numele prietenului:
Email-ul prietenului:
Numele tau:
Email-ul tau:
Mesaj:
 
*Cod verificare
 


Voteaza
Ratting
5

    » Pentru a lasa comentarii trebuie sa fi autentificat(a). Click aici!

Articole pe aceeasi tema

7 lucruri pe care sa le faci dupa ce te-ai logodit

Cu tot entuziasmul logodnei probabil nici nu stii de unde sa incepi, asa ca iti venim in ajutor cu cateva sfaturi.
(...citeste tot)

Adevaruri despre mentinerea relatiilor

Este usor sa faci dintr-o relatie ceva mai complicat decat este deja. Iata cateva reguli de baza care vor mentine pe drumul cel bun relatia voastra.
(...citeste tot)

3 intrebari pe care sa nu le pui proaspetilor casatoriti

Iata ce intrebari ar putea strica buna dispozitie proaspetilor casatoriti.
(...citeste tot)

Cum sa reduci amprenta de carbon la nunta

Afla cateva recomandari pentru organizarea nuntii cu efecte nocive reduse asupra mediului.
(...citeste tot)

Ce sa nu posteze miresele pe Facebook

Zecile de posatari pe Facebook despre ziua nuntii pot deveni sacaitoare.
(...citeste tot)
Newsletter Planificarenunta.ro
Aboneaza-te la newsletter-ul saptamanal si
vei primi pe e-mail idei si noutati pentru organizarea nuntii!
Pinterest Twitter Google+ Facebook